Sant Cugat Comerç estrena una nova 'app' i targeta de fidelització de clients

La nova targeta permet acumular punts i canviar-los per descomptes i regals

Economia

Publicat el 14/abr/15 per Pablo Vázquez

Sant Cugat Comerç activarà una nova 'app' i targeta de fidelització de clients el 25 d'abril, coincidint amb el Sant Cugat Experience. Els consumidors podran bescanviar per premis i descomptes els punts que acumulin a les botigues adherides al projecte, que disposaran d'una tauleta per gestionar la bossa de punts dels clients. En una primera fase, 70 establiments posaran la iniciativa, que se suma al concepte d''smart city' de Sant Cugat.

L'aplicació mòbil ha estat desenvolupada per Oliva Card i permetrà unificar les targetes de fidelització dels establiments de la ciutat que s'hi adhereixin. Cada botiga gestionarà la seva bossa de punts i els regals i descomptes que ofereix.

A més, per cada compra també els clients també acumularan 'Punts Sant Cugat', que es podran bescanviar per entrades a instal·lacions municipals, tal com explica la presidenta de Sant Cugat Comerç, Mayte Pérez.

Mayte Pérez

Es podran acumular punts de botiga i també punts de ciutat, que es podran canviar per entrades a instal·lacions municipals.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



El projecte s'ha presentat aquest dimarts en les 5es Jornades 'Diàlegs de Comerç', organitzades per l'associació Sant Cugat Comerç. L'acte ha anat seguit d'un dinar i una ponència sobre lideratge a càrrec de l'exentrenador del FC Barcelona d'handbol Xesco Espar.