Sant Cugat Empresarial es renova amb nou logotip i web i més presència digital

Moment de la presentació

Economia

Publicat el 29/oct/14 per Mar Castro

Sant Cugat Empresarial ha presentat aquest dimecres la nova imatge corporativa, el portal web renovat i altres canals de participació per als associats, en una aposta per millorar la seva estratègia en comunicació digital. Set anys després de la seva creació, l'entitat ha explicat que, una vegada situats en una etapa de consolidació com l'actual, ha arribat aquest moment amb l'objectiu de reforçar la seva posició en el mercat.

El president de Sant Cugat Empresarial, Frederic Boix, ha explicat que l'entitat ha anat canviant la seva estratègia comunicativa al llarg dels anys i que ara és una evidència clara de la seva aposta digital per millorar el seu posicionament dins i fora de l'associació.

Frederic Boix

La comunicació és una part fonamental de la feina de Sant Cugat Empresarial. No s'entén una associació com la nostra sense un bon sistema de comunicació.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



El vicepresident de l'entitat, Manel Farré, ha afegit que la idea és ajudar els associats a donar-se a conèixer, compartir les seves tasques i inquietuds i vincular la comunitat de manera més directa.

Manel Farré

Volem ajudar els associats en tot el tema de donar-se a conèixer, de compartir tot el que fan entre els altres associats i fora també de la comunitat. Volem que es puguin vincular d'una manera més directa entre tots.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Sant Cugat Empresarial té un total de 138 associats. Des de principis del 2014 fins ara, l'entitat ha vist incrementat un 10% el nombre de socis.