El Mag Lari ha convertit el Teatre-Auditori, aquest cap de setmana, en un nou escenari de Las Vegas per mostrar ‘Splenda’, un muntatge potent i espectacular que ha sorprès els espectadors santcugatencs. Persones tallades a trossos, aparicions i desaparicions de l’escenari, molta coreografia amb el fil musical de Michael Jackson i el particular sentit de l’humor d’aquest mag han estat alguns dels elements que han fet brillar aquest muntatge en l’última parada després d’un any d’actuacions.
No hi ha faltat ni la seva elegància, ni el seu sentit de l’humor, ni el seu domini escènic, ni tampoc la seva gran habilitat per fer-se seu el públic des del primer minut i provocar els riures més sonats dels espectadors adults, i dels més menuts. Aquesta vegada, però, el Mag Lari ha aterrat al Teatre-Auditori amb una macroproducció, pròpia dels muntatges que es poden veure a ciutats com Las Vegas, on la música i l’imaginari de Michael Jackson han acompanyat l’espectacle. A Sant Cugat, el Mag Lari ha fet desaparèixer persones d’una capsa, ha tallat cossos per la meitat i s’ha arribat a transportar, en qüestió de segons, des de l’escenari fins a l’última fila de butaques del teatre, sense que el públic hagi arribat a imaginar com ha estat capaç de fer-ho. Si una cosa aconsegueix sempre el mag amb més presència i projecció del país és sorprendre qualsevol i el Teatre-Auditori no ha estat cap excepció.
Públic
L’il·lusionisme i els trucs de màgia sorprenents han estat acompanyats de sis ballarins que, sota el treball de la coreògrafa de Shakira, han omplert de ritme i moviment l’espectacle. Després d’un any d’actuacions, el Teatre-Auditori ha estat l’últim escenari que ha acollit aquest muntatge. El Mag Lari, però, ha explicat a Cugat.cat que després d’aquest muntatge de grans dimensions no tanca la porta a res, d’ara en endavant.
Mag Lari
‘Splenda’ s’ha representat en quatre funcions diferents al Teatre-Auditori, i en cadascuna d’elles s’ha demostrat que el públic santcugatenc segueix sent fidel a aquest mag amb tanta personalitat.

