Salvation Inc. publica aquest dissabte 'Arabesque', una fusió de rock i flamenc

El grup santcugatenc llança el seu tercer senzill a l'espera de publicar el seu primer àlbum


  • Comparteix:

D'esquerra a dreta els membres de Salvation Inc. Pablo Sánchez (bateria), Pedro Villarejo (guitarra), Guillem Pascual (guitarra, veu i teclat ) i Octavi Teixes (baix) / Foto: Cugat Mèdia

D'esquerra a dreta els membres de Salvation Inc. Pablo Sánchez (bateria), Pedro Villarejo (guitarra), Guillem Pascual (guitarra, veu i teclat ) i Octavi Teixes (baix) / Foto: Cugat Mèdia

La banda de rock progressiu amb segell santcugatenc Salvation Inc. publica aquest dissabte el seu tercer senzill, 'Arabesque', una cançó que fusiona el rock amb el flamenc i el metal. El grup, format pels santcugatencs Guillem Pascual i Octavi Teixes, amb els vallesans Pablo Sánchez i Pedro Villarejo, que substitueix temporalment un altre dels fundadors, Joshua Crowlesmith, es va crear el 2022 després que alguns dels seus membres coincidissin al Campus Rock, una iniciativa formativa per a joves músics. La banda ha passat pel Ritme Santcugatenc del magazín 'Faves comptades' on ha avançat que el seu primer àlbum ja està en procés de mescla i que aviat sortirà a la llum.

ESCOLTA-HO


Pots escoltar el magazín 'Faves comptades' de dilluns a divendres de 10 h a 12 h al 91.5 FM i a cugat.cat/directe



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.