El cinema fantàstic torna a Sant Cugat els dies 24, 25 i 26 de setembre, de la mà de la
Així doncs, el festival s’obrirà i es tancarà amb una pel·lícula catalana, ja que ‘Ovella’, el projecte de fi de carrera de la 21a promoció d’alumnes de l’ESCAC, serà la projecció que s’oferirà a la cloenda. “Un film molt interessant, introspectiu i fosc, sobre la maldat humana”, ha explicat a Cugat Mèdia un dels codirectors del festival, Joan Ramon Armadàs. Armadàs ha assegurat també que el programa serà prou variat perquè agradi a tota mena d’espectadors. “Sempre intentem que hi hagi propostes pels que els agrada el terror, d’altres pels amants de la ciència-ficció, alguna opció pels que prefereixen la comèdia dins del gènere… Volem que tothom que vingui trobi alguna pel·lícula o curtmetratge que li agradi”, ha dit el santcugatenc cinèfil.
El programa
Divendres, 24 de setembre:
La Sessió inaugural comença a les 21 h i inclou el curtmetratge ‘La senda’, de Roger Comella, la pel·lícula inaugural ‘Tigre callejero’, d’Ivan Mulero, el curtmetratge ‘Human trash’, d’Aitor Almuedo, i la pel·lícula ‘Snuff tapes’, de Vito Garcia Viedma.
Dissabte, 25 de setembre:
La primera sessió comença a les 16 h i inclou el curtmetratge ‘Dana’, de Lucía Forner, i la pel·lícula ‘Apps’, de Lucio A. Rojas i José Miguel Zúñiga. La segona sessió comença a les 18 h i inclou el curtmetratge ‘Las parcas’, d’Ivan Mulero, i el film ‘El cadáver insepulto’, d’Alejandro Cohen Arazi. La tercera sessió comença a les 20 h amb el curtmetratge ‘Dar-dar’, de Paul Urkijo Alijo, seguit de la projecció del film ‘Anything for Jackson’, de Justin G. Dyck. Finalment, a les 22 h comença la quarta sessió, que inclou el curtmetratge ‘Llengua amb tàperes’, de David Mataró, i la pel·lícula ‘Death to metal’, de Tim Connery.
Diumenge, 26 de setembre:
A les 16 h comença la primera sessió amb el curtmetratge ‘Una historia azul’, de Mónica Lilac, seguit del documental ‘Mr. Hand Solo’, d’Héctor Romance. La segona sessió comença a les 17.45 h i inclou el curtmetratge ‘Canibalismo’, de Diego R. Aballe, i la pel·lícula ‘Viaje al más allá’, de Sebastià d’Arbó. La tercera sessió és a les 20 h i és una marató de curts catalans. Comença amb ‘Cases d’algú’, de Cris Gambín i Toni Pinel, segueix amb ‘Burbujas de aire’, de Marina Torres Guerra, ’60 segons’, de Joan Ramon Armadàs, ‘Hotel Malàngel’, d’Esteve Rovira i, per acabar, ‘Sucesión’, de Carlos Cobos i Martí Brussosa. La sessió de clausura comença a les 22.15 h amb el curtmetratge ‘Nosotros’, de Silvia Pradas, i el film ‘Ovella’, dirigit per l’última promoció dels alumnes de l’ESCAC. Consulta totes les activitats a l’agenda de Cugat Mèdia.

