El cicle de música ‘Dijous de Jazz’ torna avui al Mercantic amb el concert del trompetista Matthew Simon amb el quartet d’Oriol González a la bateria, Xavi Algans al piano i Rai Ferrer al baix. El concert començarà a les nou de la nit, amb un preu d’entrada de deu euros a la Sala 1 d’El Siglo.
Matthew Simon Quartet tocarà el seu últim àlbum ‘Continental Blues’ (Temps Record, 2012) on la trompeta té el protagonisme. Matthew Simon ha explicat al programa ‘Mòlta Comèdia’ de Cugat.cat què tenen en comú totes les seves actuacions.
Matthew Simon
Ha afegit que els trompetistes que tenia de referent quan era jove són Miles Davis, Chet Baker, Blue Mitchell i Oscar Brashear. Matthew Simon actualment és professor del Liceu i l’Esmuc i a més col·labora amb l’Orquestra Simfònica de Sant Cugat (OSSC).

