El Patí Hoquei Sant Cugat assegura el campionat de lliga
Imatge d'arxiu del Patí Hoquei Sant Cugat
Hoquei patins
Publicat el 29/mai/11 per Joan Garcia
L'equip masculí del Patí Hoquei Sant Cugat guanya (2-4) a la pista del Roda de Ter i certifica el campionat de lliga de Primera Catalana, en un matx marcat per l'agressivitat dels locals. Els santcugatencs segueixen amb la ratxa de bon joc i resultats que els ha servit per ser campions de lliga.
El Patí Hoquei Sant Cugat continua demostrant perquè és el millor equip del grup 2 de la Primera Catalana. Els campions de lliga no s'han relaxat aquesta jornada i han guanyat (2-4) el Roda de Ter. Els de Jordi Raga han iniciat el matx amb bon peu (0-3), tot i que els locals han marcat un gol i han reduït diferències. A la represa, un gol per cada equip deixa el definitiu (2-4). L'entrenador de l'equip, Jordi Raga, satisfet pel triomf, però destaca la duresa del Roda de Ter.
Jordi Raga
La duresa del Roda de Ter no l'entenc. Els jugadors locals anaven amb una agressivitat desmesurada.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Els vermell-i-negres tanquen la temporada divendres quan rebran el Sant Celoni, avantpenúltim, rival ja descendit a Segona Catalana.