L'Oxígen Patí Hoquei femení planta cara davant el Vila-sana, però acaba derrotat
Les santcugatenques perden (2-4) davant el totpoderós conjunt lleidatà
Publicat avui, a les 06:00 per Joan Garcia
El primer equip femení de l'Oxígen Patí Hoquei Club Sant Cugat ha perdut (2-4) davant el Vila-sana a la jornada 18 de l'Ok Lliga. Les santcugatenques s'han avançat a través d'Arian Martín, però les lleidatanes han tirat d'ofici per remuntar el matx. Les vermells-inegres han fet un partit molt sòlid i per moments han dominat el joc. Les de Borja Ferrer ocupen la vuitena plaça i visiten d'aquí a 15 dies la pista del Raxoi gallec, cuer.
Partit elèctric, frenètic i dinàmic el que s'ha disputat entre santcugatenques i lleidatanes al Pav 2 de la Rambla del Celler. Des del primer minut, tots dos equips han sortit amb l'objectiu clar de guanyar.
Qui primer s'ha avançat ha estat el Patí Hoquei a través d'Arian Martín amb una bona definició. Cinc minuts més tard, el Vila-sana ha empatat a través de Gimena Aylen Gómez. A partir d'aquest instant, el partit ha entrat en una fase d'ocasions per a tots dos equips amb actuacions destacades de les dues porteres. Amb l'empat (1-1) s'ha arribat al descans.
A la represa, al minut cinc gol de Victòria Porta per posar en avantatge a les lleidatanes. Novament, Victòria Porta ha establert l' 1 a 3 al quart d'hora del segon temps. Les santcugatenques no s'han rendit i han tingut a tocar el 2 a 3, però no han tingut encert de cara a porteria.
Les lleidatanes han tingut un penal a favor, que Victòria Porta ha transformat situant l'1a 4 i certificant el seu hat trick. Les vermells-i-negres han reduït distàncies a través d'Alba Ambròs amb el 2 a 4 definitiu.