L'Handbol Sant Cugat sua de valent contra el penúltim per conservar el liderat
Els d''Haritz Salvadó han patit molt en defensa, però s'han acabat imposant al La Salle Montcada en l'últim instant
Handbol
Publicat diumenge per Joan Garcia / Sergio Morales
El primer equip masculí de l'Handbol Sant Cugat ha patit per mantenir el lideratge del grup D de la Primera Nacional després superar (45-44) el La Salle Montcada a la jornada 19 de la competició. Un gol de Jordi Sancho, a les acaballes del partit, ha certificat la victòria dels vermells-i-negres que segueixen al capdavant de la taula. Els d'Haritz Salvadó encadenen vuit victòries consecutives i visiten la propera jornada la pista del Sant Joan Despí, conjunt de mitja taula.
Una diana de Jordi Sancho amb el temps gairebé exhaurit ha servit per aconseguir una important victòria. La Salle Montcada, penúltim, arribava al Pav 3 amb la missió de sumar algun punt i poc li ha faltat per assolir el repte. El primer temps ha estat marcat per la igualtat i així ho ha reflectit el lluminós. 21 gols encaixats per als santcugatencs en una primera meitat, dada que deixa entreveure la falta d'intensitat defensiva.
A la represa, la igualtat ha seguit presidint el matx, tot i que amb curts avantatges per a l'equip santcugatenc. La darrera possessió vermell-i-negra ha estat la de la victòria i de refermar el lideratge. Tot i el triomf, el tècnic, Haritz Salvadó, s'ha mostrat molt empipat després d'encaixar 21 gols en la primera part. "Per mi és inacceptable en qualsevol guió de partit. No hem estat bé, ni en defensa ni en porteria. En atac sí que hem fet la feina, però no esperàvem tanta eficàcia del rival. I és 100% culpa nostra.", ha destacat Salvadó.
DECLARACIONS
Haritz Salvadó
21 gols en contra [en la primera part], per mi és inacceptable en qualsevol guió de partit. No hem estat bé, ni en defensa ni en porteria. En atac sí hem fet la feina, però no esperàvem tanta eficàcia del rival. I és 100% culpa nostra.