Un grup d'usuaris del gimnàs Eurofitness lamenten el nul manteniment de l'equipament

Eurofitness respon que intentaran millorar l'estat de les màquines i dels vestidors

Imatge de les màquines que es troben fora de servei / Font: Cedida

Altres

Publicat el 16/mar/23 per Joan Garcia

Un grup d'usuaris del gimnàs Eurofitness lamenten el nul manteniment a la sala de màquines i la brutícia acumulada als vestidors. Luis Miguel Robles és un d'aquests usuaris que espera una resposta de l'empresa gestora de la instal·lació i adverteix que 'si no hi ha cap millora es planteja la possibilitat de denunciar el centre esportiu al departament de Salut i també fer una recollida de signatures dels usuaris'. Aquest grup d'usuaris es va reunir, a finals de febrer, amb dirigents d'Eurofitness i el regidor d'Esports, Francesc Carol, per intentar solucionar els problemes existents. Des d'Eurofitness, el director de tots els centres, entre ells el de Sant Cugat, Josep Viladot, assegura que 'estan treballant perquè les millores arribin', tot i que admet 'que la situació del sector està molt tocada després de la pandèmia'.

El gimnàs municipal de Sant Cugat va néixer el 2004 i compleix 19 anys d'existència. Eurofitness gestiona l'equipament des dels inicis i té la concessió fins al 2034 incloent el Pav 1 i 2 de la Rambla del Celler. Un grup d'usuaris del centre, que pràcticament porten des del principi del gimnàs, han explicat a Cugat Mèdia la falta de manteniment de la sala. "Les màquines s'espatllen i triguen molt de temps a reparar-les i fins i tot a canviar-les", argumenta un d'aquests usuaris, Luis Miguel Robles.

Seient trencat d'una màquina del gimnàs / Foto: Cedida


"La brutícia dels vestidors segueix i no entenem quina és la neteja que es fa; diuen que han canviat l'empresa de neteja, però seguim de la mateixa manera", destaca Robles. "Esperem millores i que hi hagi actuacions, en cas contrari ens plantegem recollir signatures i denunciar la situació al departament de Salut de la Generalitat", assenyala aquest usuari.

El director dels centres Eurofitness, Josep Viladot, admet la raó d'aquests usuaris i assenyala que el sector del fitness encara pateix la pandèmia i també l'increment dels subministraments. "Paguem el doble de subministrament elèctric, però volem aplicar millores i només demanem als usuaris paciència perquè en dos mesos aplicarem solucions", destaca Viladot. "Convocarem aquests usuaris a una nova reunió perquè vegin el pla d'actuació i entenem les seves queixes", afirma el màxim mandatari d'aquests centres esportius.




DECLARACIONS

Josep Viladot

Hem demanat un període de dos o tres mesos per solucionar les problemàtiques més importants del centre.

Your browser doesn’t support HTML5 audio

Luis Miguel Robles

Volem veure solucions. Estem disposats a denunciar la situació a Sanitat i recollir signatures.

Your browser doesn’t support HTML5 audio