'Sant Cugat, Ciutat Europea de l'Esport' augmentarà la visibilitat a la ciutat aquest dilluns

Un dels cartells de la campanya / Font: Santcugat.cat

Altres

Publicat el 23/feb/18 per Dani Aguilà

El segell de 'Sant Cugat, Ciutat Europea de l'Esport' farà un pas endavant dilluns que ve amb l'activació del pla de comunicació, que es va definir aquest dijous en la segona reunió de la comissió de treball. La campanya comptarà amb promoció als espais publicitaris de la ciutat, 220 banderoles i anuncis també a dos autobusos urbans. A més, també s'ha creat un compte de Twitter del segell, 'EsportsSTC', i s'ha habilitat un lloc web.

Més enllà d'aquests elements, s'està preparant un vídeo corporatiu i també es crearà un compte d'Instagram. A la tercera setmana de març s'anunciarà el programa detallat d'activitats, que l'Ajuntament calcula en més de 200 i que giraran entorn a cinc eixos: Esport per a tothom, Esport i dona, Esport formació i valors, Esport competició i Esport i empresa.

Qui forma la Comissió?

La Comissió per a la 'Ciutat Europea de l'Esport' està formada per representants del Centre d'Alt Rendiment (CAR), la Coordinadora d'AFA, l'Oficina Municipal d'Esport per a Tothom (OMET), la Coordinadora d'Entitats Esportives, Paidos, Sant Cugat Actiu, Sant Cugat Comerç, Cugat.cat, Tot Sant Cugat i l'Ajuntament de Sant Cugat.