Les xarxes socials han revolucionat la manera com descobrim restaurants i productes gastronòmics. Ara ja no cal ser un crític especialitzat per influir en les decisions dels comensals: els influencers han democratitzat la crítica culinària i, amb un sol vídeo viral, poden convertir un restaurant desconegut en un èxit rotund. Però fins a quin punt aquestes recomanacions són fiables? Estem sacrificant l'essència de la cuina per adaptar-nos a l’algoritme? I quines conseqüències té tot plegat en la gastronomia que consumim? Al magazín 'Faves comptades', hem parlat amb Nacho Ballesta, director de l'agència The Foodtellers, per entendre millor aquest fenomen i les seves repercussions en el sector de la restauració.
ESCOLTA-HO
Pots escoltar el magazín 'Faves comptades' de dilluns a divendres de 10 h a 12 h al 91.5 FM i a cugat.cat/directe
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.