El trastorn per dèficit d'atenció i hiperactivitat (TDAH) i el trastorn de l'espectre autista (TEA) són trastorns del neurodesenvolupament que apareixen durant la infància i sovint interfereixen en el rendiment escolar. Un estudi coordinat pel Vall d'Hebron Institut de Recerca (VHIR), l'Institut de Recerca Sant Joan de Déu (IRSJD), dins el programa SJD MIND Schools, i del CIBER de Salut Mental (CIBERSAM) ha analitzat l'impacte de la base genètica d'aquests trastorns en la salut mental i els resultats acadèmics dels nens, nenes i adolescents de 43 escoles i instituts de Catalunya. En parlem amb les investigadores del grup de Psiquiatria, Salut Mental i Addiccions del VHIR i del CIBERSAM, la Dra. Judit Cabana-Domínguez i la Dra. Marta Ribasés.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.