Els Caparrots fa una crida per sumar més famílies a la colla

Nela Vallhonrat, vicepresidenta de l'entitat, ha avançat al 'Connectats' que la setena Diada de Testes serà el 23 de setembre

230530-nella-vallhonrat-caparrots-a-cugat.jpeg.jpg
Nela Vallhonrat, sotspresidenta Caparrots SC / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
31/05/23 a les 14:58h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

Els Caparrots de Sant Cugat, com la resta d’entitats que formen part de la Coordinadora d’Entremesos de Cultura Popular i Tradicional Catalana, es preparen per a la Festa Major d’enguany. L’entitat, que oficalment es va constituir el 2009, després de passar per Profeslo i l’Associació de Veïns del Barri del Monestir, fa una crida perquè més famílies se sumin a la colla. Així ho ha expressat Nela Vallhonrat, vicepresidenta dels Caparrots, en una entrevista al ‘Connectats’ on, a més, ha recordat la trajectòria de l’entitat i ha anunciat que la setena Diada de Testes tindrà lloc el 23 de setembre.

Escolta-ho