Fina Gutiérrez (CEO Azul Barcelona): 'La intuïció no és suficient per prendre decisions estratègiques'
Aquest capítol del podcast d'empresa presenta una start-up de 'big data' que ajuda a saber on ven la competència, a quin preu i a quins clients
Fina Gutiérrez, Fundadora d'Azul Barcelona/Foto: Azul Barcelona
PodcastPublicat el 23/mar/21 per Júlia Farré
Azul Barcelona Market Share SL és una start-up creada a Sant Cugat l'any passat. La fundadora, Fina Gutiérrez, té l'objectiu d'ajudar empreses dels sectors alimentari, farmacèutic i turístic a prendre les decisions estratègiques correctes. Al podcast del món empresarial de Cugat Mèdia, Gutiérrez explica que les decisions s'han de prendre partint de dades ben recollides i analitzades correctament, no a partir de la intuïció; tenir dades reals i actualitzades permet extreure conclusions i determinar estratègia i pla d'acció.
Escolta-ho
L'empresa Azul Barcelona ha dut a terme un estudi de mercat, que l'ha portat a generar bases de dades empresarials actualitzades, que analitza i trasllada a un format visual. Gutiérrez permet als seus clients saber on ven la seva competència, on són els seus clients i la mitjana de preu dels seus productes. Completa el seu servei amb una campanya comercial realitzada en base a aquesta anàlisi inicial. Aquesta entrevista presenta de nou una persona emprenedora que s'ha trobat arrancant el seu negoci en plena pandèmia però que, tot i així, persevera i lluita per seguir endavant.
La secció d'empresa d'Hora Sant Cugat té com a objectiu conèixer i donar suport el teixit empresarial local i és possible gràcies a la col·laboració amb diverses entitats, entre elles SCE. Aquest espai mensual es pot escoltar a la 91.5 FM i al web, on es pot descarregar en format podcast.