Actualitat
Notícies
Hoquei patins
La visita a la pista del Noia Freixenet sembla la més adient pel Patí Hoquei Sant Cugat femení per aconseguir una victòria després de dues derrotes consecutives a l'OK Lliga. Les santcugatenques, amb Jordi Raga a la banqueta i idees fresques per posar a prova, arriben a dos quarts d'una del migdia (12:30h) de diumenge a Sant Sadurní d'Anoia amb quatre punts més que les locals i un lloc per sobre a la classificació.
Les santcugatenques encadenen dues derrotes contra Cerdanyola, líder i el Vilanova, quart classificat. Un fet que no taca la bona temporada del conjunt vermell-i-negre, que des de la setmana passada entrena Jordi Raga, director esportiu del club i entrenador també del conjunt masculí.
El rival, el Noia té 17 punts pels 21 de les santcugatenques. En el partit disputat a Sant Cugat, les vermell-i-negres van superar el conjunt de l'Anoia per 6 gols a 3. Per aquest partit tenen el dubte de Paula Torner, amb molèsties al turmell. L'entrenador santcugatenc, Jordi Raga, espera que les seves jugadores assimilin les noves idees.
pedro miserachs
Noticia difosa el 6/mar/10
El futbolista santcugatenc Javier Simón deixa la disciplina del primer conjunt del CE Europa. El santcugatenc s'ha vist obligat a abandonar el club per motius laborals.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet

Canals (diari electrònic) |
Actualitat |
Esports |
YouTube
Necessites instal·lar Flash Playerper veure els vídeos.
julia pla
Comentar aquesta notícia