Actualitat
Notícies
Esport Escolar
Els Jocs Esportius Escolars volen fomentar el component participatiu de l'esport, introduint, per exemple, l'esport en equip en modalitats tradicionalment individuals. Des de l'OMET es valora positivament aquesta reorientació constant dels Jocs Esportius Escolars i l'aposta per elaborar les normes tècniques en funció dels valors pedagògics i educatius.
L'any passat, uns 1.700 alumnes santcugatencs, del total de 180.000 escolars catalans, van participar en els Jocs Esportius Escolars, practicant tant esports individuals com col·lectius. Des del setembre de l'any passat, la Secretaria General de l'Esport i la Unió de Consells Esportius de Catalunya, a la qual pertany el Consell Esportiu Vallès Occidental-Terrassa, del qual depèn l'OMET, van acordar fer una reorientació de les seves directrius, sobretot a nivell d'organització de categories i el tipus de competició.
S'estableixen dues categories dividides en tres subcategories. A nivell de primària, el cicle inicial (prebenjamins), cicle mitjà (benjamí) i cicle superior (aleví), on es destaca sobretot l'aspecte participatiu en l'esport. A secundària es diferència entre primer cicle d'ESO (infantil), segon cicle d'ESO (cadet) i educació secundària postobligatòria (juvenil), on volen fer primar l'aspecte educatiu dins de la competició.
El coordinador d'Esport Escolar de l'OMET, Jordi Moncusí, comenta aquests canvis.
pedro miserachs
Noticia difosa el 27/gen/10
Imprimir |
Versió PDF |
Enviar
| Versió PDA | 976 lectures
Júlia Menéndez i les seves companyes de la selecció espanyola d'hoquei herba s'acomiaden del Mundial avui, a dos quarts de deu de la nit, amb un partit contra el Japó, en el que es decidiran l'última i la penúltima plaça. Els dos conjunts han acabat cuers del seu respectiu grup de la fase prèvia, amb només un punt sumat.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet

Canals (diari electrònic) |
Actualitat |
Esports |
YouTube
Necessites instal·lar Flash Playerper veure els vídeos.
1907: Jocs Florals al Claustre Audio |
xavi salvat
Comentar aquesta notícia