Actualitat
Notícies
Actes i Activitats
La 5a edició de la cursa Medijocs, organitzada pel Col·legi de Metges de Barcelona, es disputa aquest dissabte amb sortida i arribada al Parc de la Pollancreda. 350 participants entre metges, amics i familiars disputaran aquesta competició.
Per cinquè any consecutiu Sant Cugat tornarà a ser el centre d'una cursa força original on els metges són els participants. L'organitzador de l'acte, el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona, espera uns 350 participants i d'aquesta manera se superaria el rècord de la prova. La cursa es divideix en tres categories: infantil, sènior i veterans. La primera sortida és la infantil a partir de les nou del matí (9:00) amb un quilòmetre de recorregut. A les deu (10:00) es disputaran les categories sènior i veterans amb vuit quilòmetres per endavant. Marc Soler, organitzador de la cursa.
joan garcia
Noticia difosa el 17/abr/09
Documents relacionats
·més informació: http://medijocs.comb.cat
El futbolista santcugatenc Javier Simón deixa la disciplina del primer conjunt del CE Europa. El santcugatenc s'ha vist obligat a abandonar el club per motius laborals.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet

Canals (diari electrònic) |
Actualitat |
Esports |
YouTube
Necessites instal·lar Flash Playerper veure els vídeos.
julia pla
Comentar aquesta notícia